Portfolio

Udvalgt content fra kampagner

Teknologiforståelse

Denne kampagne var en positioneringskampagne, som jeg havde ansvaret fra med alt fra strategiudvikling, content creation, eksekvering og evaluering. Clio har udviklet nye forløb til teknologiforståelse til mellemtrinnet, som skulle pushes ud. Jeg anvendte et mix af flowcharts, quizzer, video, employee advocacy og artikler i relevante fagblade til at få budskabet ud.



Eksterne samarbejder/partnerships

Clio har løbende samarbejde med eksterne partnere. Jeg har været lead på en række kampagner, der skulle promovere partners forløb på Clios platform.



Valgfag

Clios superseje redaktører udviklede nye valgfagsforløb til Madkundskab og Håndværk & Design, der skal gøre eleverne klar til prøverne. De forløb var jeg lead på at promovere.




Copenhagen Pride 2019

Clio laver hvert år en opsamling med forløb og aktiviteter, der handler om mangfoldighed. I 2019 deltog Clio også i Pride Paraden. Instagram var den primære kanal, men jeg lavede også en opsamling på bloggen, som jeg linkede til på Facebook.



Udvalgt content fra Facebook



Eksempler på community management



Eksempler på blogindlæg



Eksempler på nyhedsbreve



Eksempler på web content



Anbefalinger